Bod č. 1: Nesmí chybět jídelní lístek
Když už lidé zajdou na vaše stránky, chtějí vědět, co vaříte a chtějí to vědět hned. Ujistěte se, že na vašich stránkách máte zveřejněné menu.
Pokud máte menu jenom na svém profilu na sociálních sítí, tak ho sdílejte minimálně přes funkční prolink. Uživatelský přístupnější je vložení příspěvku s uveřejněným menu na stránku pomocí html kódu. Prostě takhle to nedělejte:
Bod č. 2: Zase to menu
Dalším častým nešvarem je ukrývání MENU pod tajuplné názvy jako CO TO DNES BUDE?, CO NÁM CHUTNÁ, NAŠE LASKOMINY…. Menu je zkrátka menu, případně jídelní lístek. Nehrajte si se zákazníkem na babu.
Známou praxí je ukrytí menu do .pdf či .doc dokumentů. To je ta nejjednodušší cesta, jak přijít o zákazníka. Ten chce vidět jídelní lístek hned, a ne v třetím kroku.
Bod č. 3: Funkční CTA tlačítka
Ujistěte se, že na stránce máte Call To Action (výzva k akci) tlačítka, je jich vidět a že také fungují.
Tlačítko Rezervace
Zviditelněte ho, dejte mu prostor a hlavně, ať přes něj zákazník jednoduše rezervuje svoje místo.
Tlačítko Rozvoz
Nezapomínejte, že objednávky rozvozů tvoří velkou část vašich tržeb. Máte na domovské stránce viditelně umístěný odkaz na Rozvoz?
Tlačítko Telefonní číslo
Doufáme, že číslo na svém webu máte. Dalším krokem je jeho uživatelská přístupnost – zákazník si na něj klikne a může volat.
Bod č. 4: Kontaktní údaje
Mějte na stránkách vaše telefonní číslo, adresu a provozní dobu (aktuální). Nejlepší kombinace je podstránka s kontakty a k tomu tyto informace uvádět i v patičce stránky.
Bod č. 5: Web přizpůsobený pro mobily
Tento bod tu píšeme jen tak pro jistotu, aby se na to nezapomínalo. Ale jsme si jisti, že váš web se na mobilu zobrazuje rozhodně správně.
Čtěte také
Tipy pro funkční upselling v praxi