Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.
„Gastro v ČR se navždy změnilo 14. 3. 2020, kdy vláda v rámci nouzového stavu rozhodla o jeho zavření. Tím segment rozvozu jídla dostal největší impuls od vynálezu telefonu. Provozy, které byly na rozvoz vybaveny těžkými zbraněmi jako online objednávkový systém, se adaptovaly a mnohdy pracovaly s vyššími tržbami než v době před pandemické…”
V té době v mysli jednoho burger nadšence vznikl nápad otevřít si burger bistro zaměřené na rozvoz a take-away v Čáslavi. Ten nadšenec se jmenoval Ondřej Mlynář.
Ondřej viděl potenciální zákazníky především v Mileniálech (datum narození cca 1983—1997) a generaci Z (datum narození od 2. pol 90. let). Obě tyto generace vyrostly v době internetu a na sociálních sítích jsou jako doma.
Na otázku: „Jakou formu objednání jídla preferujete?“ odpovědělo 75% Mileniálů a dokonce
90 % lidí z generace Z, že preferuje možnost objednat jídlo přes internet, bez nutnosti mluvit s obsluhou daného provozu.
A bylo rozhodnuto…
BEJKN bistro potřebujeme objednávkový web, který splňuje standardy dnešní doby:
1. musí se dát nastavit tak, aby uměl skvěle prodávat a monetizovat každého zákazníka
2. musí být vybaven nástroji, které zákazníka zaujmou (Pop up, bannery, cashback systém pro registrované, apod.)
3. musí mít rozvozovou aplikaci pro řidiče. Ta totiž šetří čas při zadávání adres do navigace a zákazník má přehled o tom, kde se jeho objednávka nachází.
4. musí umět přijímat i telefonickou objednávku.
Díky tomu je všechno na jednom místě.
Adaptee Gastro splnilo veškeré požadavky, slovo dalo slovo a začal proces implementace. Všechno bylo nastavené a nachystané během několika málo dnů a v BEJKN bistru začali se systémem pracovat.
Od první objednávky už uplynulo 17 měsíců. A to je doba, kdy lze spolupráci zhodnotit.
„Musím říct, že jsme si od začátku s týmem Adaptee Gastro sedli. Pokud se stane, že něco nefunguje tak jak má, můžu se na ně obrátit. Zároveň se mi líbí, že se systém neustále rozvíjí a to pomáhá i našemu businessu.”
Online objednávky jsou díky dalším prodejním funkcím o 48 % větší než ty po telefonu.
19,2 Kč je průměrné online spropitné.
33 Kč je průměrný doplatek do minimální hodnoty objednávky.