1. Nevěštěte z křišťálové koule. Letní menu opřete o data
Teplo a přemíra slunečního svitu si říká o vylepšené letní menu. Máme pro vás dva způsoby, jak ho vytunit k lepším tržbám.
- Trendy – zapomeňte na Aperol (ten klidně v nabídce mějte), zkuste nabídnout zákazníkům nitro. To teď letí. Nitro je vlastně nápoj napuštěný plynným dusíkem – potřebujete k tomu dusík a pípu. Vstupní náklad je vyšší, ale můžete takhle připravovat opravdu různé nápoje, nejenom kávu.
Z pokrmů to bude chtít něco sezonního, letního – závisí na vašem konceptu. Určitě letí Buddhovy a poké misky.
- Data – v neposlední řadě nezapomínejte na analýzy. Náš online objednávkový systém Adaptee Gastro umí vyjet data za konkrétní období a ukázat vám, která položka byla hitem loňského léta. Hity si ponechte, a to co nešlo, nemilosrdně škrtejte.
2. Chce to venkovní posezení
Tato myšlenka pravděpodobně napadla i vás. Faktem ale je, že mít zahrádku je v létě velkou výhodou. Venkovní prostor vám také může pomoci vydělat více. Tržby podniku se mohou zvednout i o několik desítek procent.
3. Zvyšte počet personálu
Víc zákazníků znamená více personálu. Zkuste to s brigádníky.
Není nic horšího než plný barák a kolabující obsluha i kuchyně. Když víte, že jsou u vás víkendy silné, a navíc má být hezky, tak to ruky navíc rozhodně potřebujete. Nikdo nechce čekat dvě hodiny na smažák.
4. Spolehněte se na chytrá řešení
Podnik 21. století by měl mít:
- Online objednávání z webu – máme chytré řešení, které je propojené s pokladnou.
- Objednávání u tabletu – nezasekáte tím pokladu. My v Adaptee Gastro vám s tímto řešením rádi pomůžeme. Případně pomůžou i QR objednávky.
- Platba kartou – nebojte se jí, je to rychlé a prokazatelně zvyšuje tržby.
Zkuste i další tipy, jak svůj byznys rozjet chytřeji.