1. Zákazníci preferují přímé objednávky
Podle společnosti Deloitte se v roce 2023 40 % spotřebitelů rozhodlo objednat si jídlo přímo z webu restaurace oproti 13 %, kteří dali přednost aplikacím nebo webovým stránkám třetích stran.
Zákazníci chtějí, aby bylo jejich objednávání:
- rychlé,
- bezproblémové,
- co nejjednodušší.
Tyto faktory přejí přímým objednávkám. Zjistěte, jak zavést online objednávání v restauraci a na co vše se připravit.
2. Poznejte své zákazníky lépe díky webu
Váš web v sobě ukrývá velký poklad v podobě uživatelských dat. Vyčíst z nich můžete více než vytížený číšník během objednávky u stolu.
Díky vestavěnému systému CRM získáte informace o tom, zda zákazník nakupuje poprvé, nebo po sté, co si objednává, jaké má preference u stolu, alergie a mnoho dalšího. S naším gastrobotem to jde jako po másle.
3. Menu prodává
I vy si restauraci vybíráte většinou podle toho, na co máte chuť. Na webu se jako na první věc podíváte na menu.
Menu má být:
- jasné
- graficky hezky zpracované,
- přístupné.
Takže žádné nahrané pdf dokumenty, ale menu, ze kterého jde třeba i rovnou objednat. Díky umělé inteligenci také budete vědět, která jídla vedou u hostů v oblibě, jaké jsou jednotlivé náklady a které položky z menu vyhodit.
4. Automatizujte e-maily
Máte dost práce v kuchyni a na place. Potvrzení o rezervaci, účtenky, objednávky, storna a další e-maily nechte na automat.
Podívejte se na zoubek transakčním e-mailům, s online objednávkovým systémem od Adaptee Gastro budete mít automatizaci v malíčku.