Kdy se vyplatí nabízet jídlo online? Šanci má každý
5 důvodů pro online objednávky jídla
Sepsali jsme vám hned několik důvodů, proč byste měli říct online objednávkám ano i vy.
1. Zvýší se vám tržby
Studie ukazují, že restaurace, které nabízejí online objednávky, mají vyšší tržby – otevřel se jim totiž nový prodejní kanál. Například jednomu našemu zákazníkovi se obrat zvýšil o 8,6 %.
2. Pro zákazníky je to pohodlné
Podle průzkumu provedeného společností Oracle Hospitality preferuje 64 % zákazníků objednávání jídla online, protože je to pro ně pohodlnější a rychlejší než telefonické objednávání nebo návštěva restaurace. Přečtěte si více o tom, že lidé utrácejí u online objednávek více.
3. Rozšíříte si zákaznickou základnu
Online objednávky umožňují restauracím oslovit nové zákazníky, kteří možná nemají čas nebo chuť na osobní návštěvu restaurace. To jde ruku v ruce s rozšířením zákaznické základny a zvýšením povědomí o značce.
4. Objednávky spravujete efektivněji
Systémy online objednávek mohou restauracím pomoci lépe spravovat objednávky, snižovat chyby v objednávkách a zlepšovat celkovou efektivitu provozu. To může vést k lepšímu zákaznickému servisu a vyšší spokojenosti zákazníků.
5. Získáváte data
Online objednávkové platformy mohou poskytovat restauracím cenná data o zákaznících a jejich preferencích. To může restauracím pomoci lépe porozumět svému trhu a cílit své marketingové kampaně a nabídky efektivněji.
Vzhledem k těmto faktorům a dalším výhodám, jako je například konkurenční výhoda, musíme konstatovat, že online objednávky jídla jsou pro restaurace výhodnou a efektivní strategií.