Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

13. 05. 2024 • Ze světa gastra

5 tipů, proč mít objednávky jídla

Rozvoz jídel a online objednávky nejsou jenom pro velká města a podniky s několika pobočkami. Nebojte se onlinu, i když jste „pouze" vesnická restaurace. Pokud se k vám lidé vracejí, rádi si objednají i domů. Ne vždy je totiž čas na vyjížďku na oběd.

Kdy se vyplatí nabízet jídlo online? Šanci má každý

Ať je vám zářným příkladem restaurace Na statku z malé obce Úholičky. Podnik je už dlouhá léta oblíbenou zastávkou nejen pro motorkáře, ale i místní a okolní. A nelení ani v online prostoru.

5 důvodů pro online objednávky jídla

Sepsali jsme vám hned několik důvodů, proč byste měli říct online objednávkám ano i vy.
1. Zvýší se vám tržby

Studie ukazují, že restaurace, které nabízejí online objednávky, mají vyšší tržby – otevřel se jim totiž nový prodejní kanál. Například jednomu našemu zákazníkovi se obrat zvýšil o 3,8 %.

2. Pro zákazníky je to pohodlné

Podle průzkumu provedeného společností Oracle Hospitality preferuje 64 % zákazníků objednávání jídla online, protože je to pro ně pohodlnější a rychlejší než telefonické objednávání nebo návštěva restaurace. Přečtěte si více o tom, že lidé utrácejí u online objednávek více.

3. Rozšíříte si zákaznickou základnu

Online objednávky umožňují restauracím oslovit nové zákazníky, kteří možná nemají čas nebo chuť na osobní návštěvu restaurace. To jde ruku v ruce s rozšířením zákaznické základny a zvýšením povědomí o značce.

4. Objednávky spravujete efektivněji

Systémy online objednávek mohou restauracím pomoci lépe spravovat objednávky, snižovat chyby v objednávkách a zlepšovat celkovou efektivitu provozu. To může vést k lepšímu zákaznickému servisu a vyšší spokojenosti zákazníků.

5. Získáváte data

Online objednávkové platformy mohou poskytovat restauracím cenná data o zákaznících a jejich preferencích. To může restauracím pomoci lépe porozumět svému trhu a cílit své marketingové kampaně a nabídky efektivněji.

Vzhledem k těmto faktorům a dalším výhodám, jako je například konkurenční výhoda, musíme konstatovat, že online objednávky jídla jsou pro restaurace výhodnou a efektivní strategií.

Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.