Pokud se vám zdá, že je to spíše snění za velké peníze, které si můžou dovolit testovat velké řetězce, a ne malý podnik kdesi v České republice, tak se mýlíte. Možná poprvé v životě, ale je to tak!
Kde ztrácíte peníze, i když nemusíte
- Podívejme se zblízka na to, co vše by šlo vylepšit opravdu jednoduše:
- Pokud přijímáte objednávky pouze telefonicky, může se stát, že nestíhající personál telefon nezvedne a vy přijdete o zákazníka. Nemluvě o tom, že při objednávání přes telefon utratí lidé méně než při online objednávce.
- Zaměstnanci na place častokrát neprodávají zboží navíc tzv. neupsellují. Ostatně zkuste si představit polední ruch a číšníka, který u jednoho zákazníka stráví při objednávce 10 minut.
- Poslední newsletter jste poslali v roce 2000. A my tomu rozumíme – sepsat jeden e-mail a pak jej rozeslat zabere spoustu času.
- Reklama vám sice běží, ale bez výsledků.
Umělá inteligence nahrazuje zákaznickou péči, marketingového i PPC specialistu
Umělá inteligence zvládá všechny čtyři zmíněné body levou zadní. Upselling, crosseling, zákaznickou péči a také marketing. Navíc pro ni nemusíte chodit nijak daleko. Speciálně pro restaurace jsme vyvinuli umělou inteligenci Gastrobot, která pracuje přímo v online objednávkovém systému.
Co všechno Gastrobot umí
- Při objednávání jídla zákazníka identifikuje a dokáže mu na míru (např. podle jeho předchozích objednávek či chuťových preferencí) nabídnout produkty přímo pro něj. Objednávky se díky této funkci zvyšují až o 10 %.
- Nezapomíná ani na nabídku přísad navíc, samozřejmě opět podle toho, co má zákazník rád. Tato funkce dokáže tržby navýšit o 6 %.
- Automatizuje marketingové e-maily a PPC reklamu.
- Dokáže zavčas vyhodnotit, že je se zákazníkem něco v nepořádku, vhodnou formou se mu připomenout a motivovat ho k další akci.