Jak zvýšila v lednu prodeje restaurace Wahaca
Ještě
předtím, než vám tu nasypeme ověřené tipy, jak v lednu zvýšit tržby,
podívejme se na konkrétní příklad z praxe.
Každý
rok zmizí z restaurační sítě Wahaca více než 5 000 pestrobarevných lžiček.
Vedení oblíbené značky mexických restaurací v Anglii se rozhodlo tento
problém vyřešit po svém. Každý, kdo lžičku
vrátí, získá tacos zdarma.
K tomu,
aby se kampaň rozšířila, přispěla také soutěž #SpoonCartoon. Lidé mohli během
ledna navštívit restauraci Wahaca, kde dostali papír s prostorem pro
nakreslení lžičkového monstra. Pokud
kresbu sdíleli na sociálních sítích s hashtagem #SpoonCartoon, měli šanci
vyhrát roční zásobu tacos.
Tipy pro lepší lednové prodeje
Tento
příběh vám má ukázat, jak myšlení „out of box“ může způsobit to, že o vás budou
mluvit všichni. Pokud se na tak velké akce necítíte, zkuste tyto triky:
- Nabídněte rozvoz jídla
Venku je zima,
počasí nic moc. Lidé ale jíst musí. Pokud jim nabídnete online objednávku jídla
domů, máte hned o jeden prodejní kanál více. Tím pádem i vyšší šanci pro
zvýšení prodejů.
- Prodávejte merch
Ať už to má být
vaše balená káva, domácí rilletes, nebo vývar. Zkrátka nic složitého. Případně
můžete přidat trička, hrníčky, co vás jen napadne. Zkuste merch a neprohloupíte.
- Je čas na upselling
Kdy jindy začít
s upsellingem, když ne v čase úbytku tržeb? Upselling navíc můžete uplatnit jak na místě, tak i
online.
A pokud byste se
cítili na něco více, můžete zkusit i soutěž. Chce to však trochu fantazie, tvoření
a dobrou komunikaci na sítích. Ale to dáte! Vždyť leden je symbolem začátku a
vy můžete začít budovat lepší zítřky.