Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

22. 11. 2023 • Ze světa gastra

Tipy, jak mít vytuněný online košík

Téměř 70 % online nákupních košíků zůstane bez zaplacení poté, co si do nich nakupující nahází produkty. Procenta vlastně říkají, že z každých 100 potenciálních zákazníků jich 70 odejde bez dokončení nákupu. Nezoufejte. Tuto nemilou statistiku vylepšíte pomocí opravdu bezproblémového checkoutu. Víme, jak na to.


Nejčastější důvody, proč zákazník opustí košík

  • Vysoké nebo neočekávané dodatečné poplatky. 

  • Nemůže zaplatit preferovaným způsobem platby.

  • Objednávkový systém je nepřehledný.

6 tipů, jak mít suprový checkout

Sepsali jsme proto pro vás šest ověřených případů z praxe, které fungují.

  1. Zákazník nakupuje u důvěryhodných e-shopů

Zákazníka na svou stranu získáte, pokud bude věřit vaší značce. To, že jste pizzerie, ještě neznamená, že vám bez problémů u pokladny svěří své cenné údaje. Na to, aby si byl klient jistý, že nákup proběhne bezpečně, potřebuje vědět, že jste bezpečný e-shop.

Znaky bezpečného e-shopu (s naším online objednávkovým systémem Adaptee Gastro je všechny máte):

  • Certifikáty HTTPS

  • Loga zpracovatelů plateb

  • Zásady přepravy a vrácení zboží

  1. Přizpůsobte košík i pro mobily

Dnes si většina lidí objednává jídlo přes mobil. Pokud máte online objednávkový systém od nás, máte tento bod vyřešený – naše rozhraní funguje jak pro počítače, tak i pro mobily.

Košík by měl na mobilu automaticky měnit velikost pro malou obrazovku. Zároveň by mělo objednávání být jednoduché a intuitivní.


  1. Nabídněte mu vícero platebních možností

Pokud zákazník u pokladny nenajde jeho oblíbenou metodu placení, většinou nákup nedokončí. Nabídněte mu proto co nejvíce možností.

S naším online objednávkovým systémem Adaptee Gastro můžete nabízet:

  • Klasickou platební bránu

  • Apple Pay

  • Google Pay


  1. Nenechte se zákazníka v procesu nakupování ztratit

S tímto vám pomůže opět jednoduchost. Čím méně políček má zákazník vyplnit, tím je vyšší pravděpodobnost, že celý proces dokončí.

Nabízíte dopravu zdarma? Vytvořte dynamický banner, který klientům ukáže, jak blízko je k odemčení tohoto benefitu. Můžete tak jednoduše zvýšit své příjmy. My v Adaptee Gastro to opět máme.

  1. Používejte našeptávač

Používání pak jde samo. Čím déle celý proces u pokladny trvá, tím víc se zvyšuje šance, že si zákazník nákup rozmyslí.

Není asi překvapením, že online objednávkový systém Adaptee Gastro našeptávače používá.

  1. Nezapomínejte na upsell

Prodat u pokladny něco navíc – to chcete. Vzpomeňte si na offline svět a představte si, jak vypadají pokladny v obchodu. Nejsou to bílá místa, kde se jenom platí, naopak je u nich zákazník doslova obklopen nabídkami. 

Zkuste naše offline i online tipy pro upsell.

A samozřejmě nezapomínejte, že u nás u pokladny za vás pracuje gastrobot - vytuněná umělá inteligence, která nabídne zákaznikovi to pravé na míru. Dokáže to díky analýze jeho předchozích objednávek, ale také díky sledování klientova chování behěm nákupu. Podívejte se blíže, jak Gastrobot funguje.


Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.