Instagram a zajímavá čísla
- Instagram používá 2 biliony lidí na světě.
- 60 % lidí tvrdí, že na Instagramu objevuje nové produkty.
- 30,6 % uživatelů Instagramu je ve věku 25 až 34 let.
- 31,8 % uživatelů je ve věku 18 až 24 let.
- Podle údajů z roku 2024 tráví uživatelé na Instagramu v průměru 33 minut denně.
- 200 milionů uživatelů Instagramu si denně zobrazí jeden firemní profil nebo více.
- Třetina nejsledovanějších příběhů je od firem.
1. Lidé na Instagramu produktový obsah víc zaujme. I díky reklamě
Společnost Yotpo uvádí, že lidé na Instagramu interagují se značkovým obsahem 58krát více než na Facebooku a 120krát více než na Twitteru.
Vizuální charakter platformy zkrátka uživatelé vybízí k zanechání lajků, komentářů, sdílení a přímých zpráv. Tato vysoká míra zapojení poskytuje podnikům (tedy i vám) příležitost lepší vztah se svým publikem a krůček po krůčku vlastně budujete loajalitu ke značce.
Algoritmus Instagramu navíc odměňuje obsah, který se těší většímu zapojení. Pokud reklamu tedy dobře zpracujete, svoje publikum si získá.
2. Reklama zvyšuje viditelnost vašeho příspěvku
Organický dosah je i na Instagramu opravdu malý. Průměrně se nesponzorovaný příspěvek objeví u 9,34 % fanoušků vaší stránky. Když jich máte 3 000, tak ho vlastně uvidí jenom necelých 300 lidí.
Proto, pokud chcete, aby se váš příspěvek opravdu dostal k co největšímu počtu lidí, je nutné ho podpořit reklamou. A jak jsme si řekli v bodě výše. Na Instagramu jsou uživatelé zvyklí konzumovat produktový obsah. Takže směle do toho.
A samozřejmě, máme tady i další benefity, proč říct boostnutí příspěvků na Instagramu ano. Jsou totožné s body, které jsme sepsali v článku 5 důvodů, proč si platit reklamu na Facebooku.
Zkuste také další tipy, jak zviditelnit restauraci online.