Drobnost navíc = vyšší tržby
Máte dopravu zdarma od určité částky?
V košíku jsme graficky zobrazili, kolik musí ještě zákazník utratit, aby
dopravu platit nemusel. Dost často si tak do košíku přihodí „nějakou
drobnost”, aby mu to vyšlo.
Nastavení výše dopravy uděláte v CMS -> Zóny rozvozu -> v editaci jednotlivých zón nastavit Doprava v této zóně zdarma od.
Kdo pozdě platí…
Zaplatil
zákazník svoji objednávku až po timeoutu, hravě to už vyřešíte bez našeho
zásahu. V detailu objednávky v Terminálu stačí kliknout na + a
vybrat z možností:
- „Označit jako vyřízenou a vytisknout.” V
tomto případě se objednávka přesune do vyřízených.
- „Stornovat objednávku.” Objednávka bude stornovaná a zároveň vám přijde
e-mail o tom, že je potřeba se zákazníkem vyřešit refundaci. Může jít jak o
vrácení peněz, tak částky ve formě kreditů. Návod máme tady.
Jsme v tom se Storyous
Jak
jednoduše dostat online objednávku do pokladního systému?
Můžete
ji přepsat do pokladny. Nebo můžete obsluze uvolnit ruce a využít jednu z
našich integrací. Napojení na Dotykačku už řada z vás používá. Nově jsme ale spojili síly s pokladním systémem Storyous. Zrychlujeme tak objednávkový proces.
Jak to funguje?
Zákazník objedná online, objednávka se dostane až do Storyous. Zní to
jednoduše? A taky je! Koukněte do
návodu.
Jak
jednoduše dostat online objednávku do pokladního systému?
Můžete
ji přepsat do pokladny. Nebo můžete obsluze uvolnit ruce a využít jednu z
našich integrací. Napojení na Dotykačku už řada z vás používá. Nově jsme ale spojili síly s pokladním systémem Storyous. Zrychlujeme tak objednávkový proces.
Tipy a triky Adaptee Gastro
QR objednávky nejsou věda
Věděli jste, že můžete zákazníkům nabídnout možnost objednání i přes QR kód?
Stačí si QR objednávky zapnout, vytisknout kód a vyvěsit ho na viditelném místě
před provozovnou. Zákazníci si kód naskenují, vyberou oblíbené jídlo a zaplatí
online. Vše ve zkráceném režimu. Odpadá tedy nutnost zadávat všechny informace.
Na vás už pak je uvařit a jídlo vydat.
Buďte tvořiví! Změna textu SMS a automatických e-mailů
Chcete si změnit texty SMS nebo automatických e-mailů? Všechno umíme.
Stačí nám svůj text poslat a my ho upravíme. Nevynechávejte ale například číslo
objednávky, telefon nebo čas doručení. :)
Zároveň nabízíme možnost změnit i SMS identifikátor, zprávy pak zobrazují
odesílatele rovnou vaší restauraci.
Zároveň nabízíme možnost změnit i SMS identifikátor, zprávy pak zobrazují odesílatele rovnou vaší restauraci.
Facebook pixel UMÍME
Často nám od zákazníků chodí otázka, jestli „umíme” Facebook Pixel. A my odpovídáme: „ANO”. Facebook Pixel umožní měřit, optimalizovat a sestavovat okruhy uživatelů pro reklamní kampaně.
Co chystáme
·
Pre
zákazníkov na Slovensku pripravujeme integráciu s pokladným systémom Portos
·
Digibon neboli kitchendesk — již nyní jej testují
vybraní zákazníci a během podzimu jej pustíme do ostrého provozu; s digibonem
vypustíme do světa i zcela přepracovaný Terminál s pořádnou porcí nových funkcí
a uživatelských úprav
·
Detailní rozpad
uzávěrky, který už nyní najdete v administraci, brzy najdete i v
Terminálu
Nový hardware v naší nabídce
Zařazujeme do naší nabídky hardware od značky Sunmi. Jedná se o zajímavá zařízení all in one (tzn. „tablet" s integrovanou tiskárnou), ale i samotné tiskárny a další terminály. Hardware vám brzy představíme v samostatném newsletteru.
Tuto a spoustu dalších novinek, včetně zkušeností od ostatních uživatelů Adaptee Gastro, vždy najdete v naší facebookové skupině Adaptee Gastro - novinky, tipy a triky.