Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

03. 11. 2023 • Z naší IT kuchyně

Listopadový speciál: Jezdíme za vámi a nezahálíme

Covid nás naučil mnoho věcí. Jednou z nich je to, že spousta věcí lze řešit online. Šetří to nejen čas, ale i peníze. Nicméně víme, že online komunikace nemůže nahradit osobní setkání a interakci se zákazníky. I když jsou e-maily pohodlné, často můžeme během osobního setkání ukázat nové možnosti. Proto jsme se rozhodli vydávat za vámi, našimi zákazníky, a navazovat i offline kontakt. Naše první kroky vedly do Moravského Krumlova do Pizza Vespa. A my děkujeme za srdečné přijetí.

Návštěva v Pizza Vespa

Našeho dlouholetého zákazníka, pana Vespalce, jsme navštívili v jeho nové provozovně Pizza Vespa Otevřel ji teprve před pár týdny vedle vchodu do zámku, kde je vystavena Slovanská epopej.

Pan Vespalec je v oblasti gastronomie renesančním člověkem. Přesně ví, co jeho byznys potřebuje a žádná výzva není dost velká.


V jeho provozovně najdete Menuboardy s Infoboardy pro zákazníky, za pultem Terminál pro obsluhu, v kuchyni 4 Digibony a u kurýra aplikaci Driver. Nezapomíná ani na dárkové poukazy - využívá náš Smartvoucher. A jako první z našich zákazníků používá Hotovostní automaty.


Jak fungují?
1. Zákazník si v provozovně objedná jídlo.
2. Zaplatí do hotovostního automatu, který automaticky přijme a ověří bankovky.
3. V případě, že je vklad vyšší, než placený účet, vrátí automat zákazníkovi rozdíl. 
Děkujeme panu Vespalci, že si na nás udělal čas. A také za prohlídku Slovanské epopeje.
V příštím newsletteru vám přineseme rozhovor s panem Vespalcem.


Zjistěte, jak fungují dárkové poukazy.


Novinky

Wolt Drive

Nemůžete najít kurýry, ale zároveň se nechcete vzdát rozvozu? Máme pro vás řešení! Nově jsme spojili síly s Wolt Drive. Co to znamená? Zákazník objedná jídlo na vašem e-shopu a zaplatí ho onlineobjednávka se potvrdí  a ihned dojde do Wolt Drive upozornění, že se jedná o objednávku na rozvoz. Ve sjednaný čas přijede kurýr a objednávku doručí.


Tipy a triky Adaptee Gastro

1. Doplatek do minimální částky objednávky

Věděli jste, že zákazníci jsou ochotni doplatit i 60 Kč jen proto, aby se jejich objednávka vyřídila? Průměrně se jedná o částku 34 Kč. A pro vás jsou to peníze bez práce.

Víte kolik zákazníků si přidalo zboží do košíku, ale následně ho opustili, protože nesplnili minimální částku objednávky? A o kolik peněz jste tak přišli? 

Minimální hodnotu objednávky je možné nastavit v CMS-> Objednávky-> Nastavení-> Zóny rozvozu. A u každé zóny může být minimální hodnota objednávky jiná.


2. Vrácení online platby

Čas od času je potřeba nějakou objednávku stornovat a zákazníkovi vrátit peníze. Vrátit hotovost není složité a stejně jednoduché je to i s online platbami. V Archivu Terminálu či CMS stačí objednávku stornovat a následně její refundaci vyřešit přímo v CMSJak na to se dozvíte v návodu.

Náhradu můžete také provést například formou kreditů, voucheru nebo promo kódu.



Aktuální verze aplikací


Jste si jisti, že máte aktuální verze aplikací Terminál, Driver a Caller? Jedině tak máte zajištěné všechny nové funkce a opravené zjištěné chyby.


Nezapomeňte, že nasloucháme vašim připomínkám a námětům, nejlépe přes naši facebookovou skupinu Adaptee Gastro — novinky, tipy a triky.
Když něco nefunguje tak, jak má, jsme tu pro vás.
[email protected]
+420 606 626 207
A pokud máte námět na novou funkci, navštivte naši stránku s nápady, kde si je budeme číst a třídit.
napady.adaptee.cz




Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.