Návštěva v Pizza Vespa
Našeho dlouholetého zákazníka, pana Vespalce, jsme navštívili v jeho nové provozovně Pizza Vespa Otevřel ji teprve před pár týdny vedle vchodu do zámku, kde je vystavena Slovanská epopej.
Pan Vespalec je v oblasti gastronomie renesančním člověkem. Přesně ví, co jeho byznys potřebuje a žádná výzva není dost velká.
Jak fungují?
1. Zákazník si v provozovně objedná jídlo.
2. Zaplatí do hotovostního automatu, který automaticky přijme a ověří bankovky.
3. V případě, že je vklad vyšší, než placený účet, vrátí automat zákazníkovi
rozdíl.
Děkujeme panu Vespalci, že si na nás udělal čas. A také za prohlídku
Slovanské epopeje.
V příštím newsletteru vám přineseme rozhovor s panem Vespalcem.
Zjistěte, jak fungují dárkové poukazy.
Novinky
Wolt Drive
Nemůžete najít kurýry, ale zároveň se nechcete vzdát rozvozu? Máme pro vás řešení! Nově jsme spojili síly s Wolt Drive. Co to znamená? Zákazník objedná jídlo na vašem e-shopu a zaplatí ho online, objednávka se potvrdí a ihned dojde do Wolt Drive upozornění, že se jedná o objednávku na rozvoz. Ve sjednaný čas přijede kurýr a objednávku doručí.
Tipy a triky Adaptee Gastro
1. Doplatek do minimální částky objednávky
Věděli jste, že zákazníci jsou ochotni doplatit i 60 Kč jen proto, aby se jejich objednávka vyřídila? Průměrně se jedná o částku 34 Kč. A pro vás jsou to peníze bez práce.
Víte
kolik zákazníků si přidalo zboží do košíku, ale následně ho opustili,
protože nesplnili minimální částku objednávky? A o kolik peněz jste
tak přišli?
Minimální hodnotu objednávky je možné nastavit v CMS-> Objednávky-> Nastavení-> Zóny rozvozu. A u každé zóny může být minimální hodnota objednávky jiná.
2. Vrácení online platby
Čas od času je potřeba nějakou objednávku stornovat a zákazníkovi vrátit peníze. Vrátit hotovost není složité a stejně jednoduché je to i s online platbami. V Archivu Terminálu či CMS stačí objednávku stornovat a následně její refundaci vyřešit přímo v CMS. Jak na to se dozvíte v návodu.
Náhradu můžete také provést například formou kreditů, voucheru nebo promo kódu.
Aktuální verze aplikací
Jste si jisti, že máte aktuální verze aplikací Terminál, Driver a Caller? Jedině tak máte zajištěné všechny nové funkce a opravené zjištěné chyby.
Nezapomeňte, že nasloucháme vašim připomínkám a
námětům, nejlépe přes naši facebookovou skupinu Adaptee Gastro — novinky, tipy a
triky.
Když něco nefunguje tak, jak má, jsme tu pro
vás.
[email protected]
+420 606 626 207
A pokud máte námět na novou funkci, navštivte
naši stránku s nápady, kde si je budeme číst a třídit.
napady.adaptee.cz