Věděli jste, že celosvětový průměr opuštění objednávky je 75,52 %? Hlavním důvodem je, že mnoho online objednávkových systémů zkrátka při svém vývoji zapomnělo na zákazníka. Určitě jste to v praxi zažili i vy. Vzpomeňte si na tu frustraci, když něco při objednávání nefunguje a vy nevíte co.
Červenou stopkou
obvykle bývají:
- ·
Registrace
před samotným objednáním.
- ·
Nabídka
se zobrazuje jenom po zadání PSČ.
- ·
Proces
objednávání je často komplikovaný kvůli webovému rozhraní a/nebo rušivým
vyskakovacím oknům.
- ·
Při
dokončení své objednávky zjistíte, že je vlastně zavřeno a nejde to…
Dovolte zákazníkům utrácet více
S Adaptee Gastro již dobrý online objednávkový systém máte. Jak ale získat z objednávek víc peněz? Zkuste se na svou nabídku podívat očima zákazníka:
- ·
Zvýrazněte
položky
s nejvýhodnější marží anebo ty v akci.
- ·
Přidejte
k nim možnost přidat omáčku, další ingredienci…
- ·
Dejte
menu šťávu – nestačí
řízek a šťouchané brambory. Zkuste napsat odkud řízek je a že jej Anička třikrát
klepala.
- ·
V jednoduchosti
je krása – buďte
přehlední.
- · Nabídněte cross-selling – zákazník má už něco v košíku a váš online objednávkový systém mu nabídne ještě něco k tomu. Vypadá to nějak takhle:
- ·
Teorie
barev – všimli jste si,
jak řetězce rychlého občerstvení používají ve svých značkách červenou a žlutou?
Není to náhoda. Červená a žlutá totiž zvyšují chuť k jídlu.
Jsou to osvědčené
triky. Zkuste je a porovnejte si tržby před a po. Vyděláte si nejenom na nás.