Mluvte o možnosti objednat si online: na sociálních sítích, na zahrádkách s hosty a později i snad i uvnitř restaurace. Snad již brzy.
Jak tedy na to?
1. SOCIÁLNÍ MÉDIA
Jak jinak komunikovat s fanoušky, že jo? V co nejvíce příspěvcích přidávejte i odkaz k online objednávkám. Jako to například dělá Master Burger:
To ale zdaleka není všechno!
2. DVA TABLETY TÝDENNĚ
Nemusí vás být slyšet jako Alzu. Ale na oslavu znovuotevření by to chtělo nějakou tu akcičku, aby si lidé u vás večer vychutnali posezení a na druhý den objednali oběd.
Jak na to? Například víte, že v úterý tržby docela drhnou? Zkuste akci dvě pizzy za cenu jedné jedině v úterý. Jako to má například Domino’s pizza:
Že neprodáváte pizzu? Nevadí zkuste dezerty nebo nápoje zdarma nebo procento z účtu, vaši zákazníci nebudou schopni odolat! Takovou nabídku můžete promovat přes newsletter, přes sociální sítě, ale taky přímo na zahrádkách.
3. LETÁČKY, O KTERÉ SE LIDÉ BUDOU RVÁT
Dát o sobě vědět se nedá jenom digitálně, jenom jsme na to v době pandemické jaksi zapomněli. Zkuste mluvit a tisknout. Ale s rozumem. Ať se na vaše stoly na zahrádkách vejdou i talíře a tak.
Mnoho studií dává letákům za pravdu. Lidé se dívají na něco fyzického, co je přímo před nimi než na e-mail. Vytvořte atraktivní leták nebo nabídku pro online objednávky, která se snadno vejde na stůl na zahrádku, zkuste je taky roznést po okolí. Zvýrazněte nové možnosti v nabídce, zahrňte vouchery nebo slevové kódy a zpřehledněte a zjednodušte proces objednávání.
4. AŤ JE VÁŠ ONLINE KANÁL VIDĚT A SLYŠET
Znáte to, lidé chtějí platit odděleně a taky zabalit zbytky s sebou. Mají na to právo. Hledejte v tom to pozitivní. Vy díky těmto požadavkům strávíte u hostů delší čas, takže číšník může zmínit, že:
- máte super online objednávkový systém,
- v úterý akci na objednávky s sebou,
- doručujete tam a tam.
Samozřejmě, nezapomeňte zabalit zbytky do ologovaných obalů, anebo alespoň přidat letáček s akcí a svůj web pro online objednávky.
Tak vzhůru do šíření slova objednávkového!