Video vám to vysvětlí:
Tohle se změnilo:
1. Víme o každém kroku
Práce s objednávkou už nekončí přijetím v Terminálu (tzn. obsluhou v
restauraci), ale až jejím předáním zákazníkovi.
2. Jasný slovník
Ve stavu „Nová” se objednávka ocitne, jakmile ji dokončí zákazník. Pak přechází do stavu „V přípravě”. Tam zůstává až do doby, pokud se s ní v restauraci pracuje, ať je to obsluha, kuchař nebo kurýr. Do „Archivu” patří, až ji skutečně předáte.
3. Změna způsobu platby
Pokud při převzetí zákazník zjistí, že nemá dostatečnou hotovost, typ platby jednoduše změníte. A to jak v Driverovi, tak v Terminálu. Tuto novinku určitě oceníte, pokud kontrolujete typy plateb při uzávěrce.
4. Doručení objednávky
Ne všechno je vždy zalité sluncem. Proto myslíme i na stavy, kdy se něco nepovede. V „Archivu” obsluha vidí objednávky, které jste doručili, ale i nedoručené nebo stornované.
5. Automatické doručení
Pokud objednávku neoznačíte jako doručenou v Driverovi
ani v Terminálu, objednávka se po nastaveném čase takto označí automaticky.
Tento limit lze nastavit v rozsahu až dvanácti hodin. Při vytváření uzávěrky
vás systém upozorní na objednávky, které zůstaly v přípravě.
6. Provázanost s dalšími aplikacemi
Díky této změně se nám otevřely dveře pro užší navázání dalších aplikací, jako je například Digibon nebo již nyní používaný Driver.