Novinky v online objednávkách
Terminál
Během posledního zářijového týdne jsme pustili do světa novou verzi
Terminálu 3.6.1. Novinek, které pomohou obsluze a urychlí objednávkový
proces je v ní spousta.
· Telefonická objednávka: Díky Telefonické objednávce odpadá nutnost přepisovat objednávku. Systém napoví kontakty, nové uloží a jen vytisknete bon, případně odešlete na digibon. Zároveň eliminujete chyby a obsluze uvolníte ruce pro další práci.
· Pokladna: Přímo v Terminálu můžete nově využívat i Pokladnu, kam
objednávku tzv. z ulice zadáte. Dál už prochází systémem jako obvykle.
· Správa objednávek: Všechny objednávky nyní v Terminálu najdete pod
tlačítek Správa objednávek.
· Nastavení tisku: Můžete tisknout účtenku pro zákazníka, bon do kuchyně
nebo rozvozový lístek.
· a dalších více jak 200 drobných změn.
Podívejte se na video s novinkami v online objednávání tady nebo v návodech.
Dashboard
Během září jsme také připravili novou a modernější úvodní stránku v CMS Adaptee Gastro.
Co je nového?
- Zjednodušené menu: Obsah zůstal zachován, jen jsme některé položky přeskládali do logických celků. Navíc přibyl blok „Správa obsahu webu", kam jsme přesunuli i některé položky, které byly dříve v nastavení.
- Novinky na úvodní stránce: Přidali jsme důležité informace o licenci a obraty v systému. Najdete zde i přehled aktivních a neaktivních integrací. Vypsaná struktura menu vám pomůže při hledání. Zároveň se z úvodu dostanete na poslední newsletter, do changelogu a na další praktické informace, které by se vám mohly hodit.
- Ostatní: Faktury najdete v horní nabídce vpravo.
Výpisy z platební brány
A ještě jedna novinka, ze které bude mít největší radost vaše účetní. Nyní přímo v CMS vpravo nahoře najdete výpisy z platební brány v excelu. Výpis je vždy za kalendářní měsíc a najdete zde všechny transakce na platební bráně, poplatky platební bráně, ale i veškeré odečty, jako je zádržné atd.
Tipy a triky Adaptee Gastro pro restauratéry
Zjednodušený daňový doklad
Přímo z Terminálu můžete nově tisknout účtenku pro zákazníka. Někteří zákazníci se nás ptali, zda mohou účtenku použít jako účetní doklad. Ze zákona vyplývá, že pokud vystavujete doklad k platbě, který nepřesáhne 10 000 Kč, můžete vystavit zjednodušený doklad, tj. účtenku z Terminálu.
Ten
musí podle zákona obsahovat:
· označení osoby, která uskutečňuje plnění
(prodávající),
· daňové identifikační číslo (DIČ) osoby,
která uskutečňuje plnění,
· evidenční číslo daňového dokladu,
· rozsah a předmět plnění (co je předmětem
obchodu),
· den vystavení daňového dokladu,
· den uskutečnění plnění.
Do budoucna však účtenku s rozpadem DPH plánujeme.
Spropitné
Každá druhá objednávka placená online dostává spropitné. Průměrně dá zákazník online spropitné ve výši 18,96 Kč.
· Zákazník v košíku zadá, kolik % chce dát spropitné.
· Systém částku z objednaného jídla a obalovin spočítá, zaokrouhlí na celé koruny nahoru, a navrhne zákazníkovi.
· Ten už ji jen potvrdí přidáním do košíku.
A co je fajn, spropitné nepodléhá DPH
Výši online spropitného najdete v CMS v přehledu objednávek. A s nastavením vám pomůže návod.
Připravujeme pro online
objednávky
Denní menu
Intenzivně pracujeme na tom, aby bylo možné si v určitý čas objednat snídaňové menu, denní menu nebo třeba Svatomartinskou husu, kterou budete mít jenom na pár dní ve večerní nabídce.
Aktuální verze aplikací
Jste si jisti, že máte aktuální verze aplikací Terminál a Driver? Jedině tak máte zajištěné všechny nové funkce a opravené zjištěné chyby.
Terminál — aktuální verze 3.6.1
Driver — aktuální verze 2.5.3
Tuto a spoustu dalších novinek, včetně zkušeností od ostatních uživatelů Adaptee Gastro, vždy najdete v naší facebookové skupině: