Každá sleva má být promyšlená: Strategie slev
Žádné bezhlavé slevové šílenství, slevové
bomby se nekonají. Vše si dobře promyslete. Jenom tak bude mít akce pro vaši
restauraci význam.
1.
Určete si cíl – čeho má akce dosáhnout? Odpovězte si na otázku, jestli
chcete generovat prodeje, rozšířit základnu zákazníků, zlepšit ziskovost,
vylepšit loajalitu?
Podle cíle se také vytváří sleva. Pokud
potřebujete prodat makrely, tak zkusíte například obyčejnou slevu na pokrm.
Pokud chcete rozšířit základnu, vymyslete víkendovou akci na speciální menu a
podobně.
2.
Prověřte si, jestli vám sleva opravdu pomůže. Nejlépe to zjistíte tak, že si vypočítáte, jaké %
vašich tržeb se proměnilo v zisk. Ujistěte se, že vám slevový program umožňuje
zvýšit nebo alespoň udržet zisk.
Například se nesnažte zvýšit ziskovost tím, že uděláte akci
na jídlo s nízkou marží. Naopak se snažte vymyslet akci, která podpoří
prodeje pokrmů s marží vysokou.
3. Ušijte slevu na míru zákazníkům. Na to budete potřebovat vědět, kdo jsou vaši strávníci. Pokud se váš podnik zaměřuje na polední menu, zkuste zvýšit jejich loajalitu pomocí věrnostního programu.
Tipy na marketingové akce pro restaurace
A abychom nemluvili jen teoreticky. Pojďme si projít různé marketingové akce, které vám mohou pomoci. Pokud si předem promyslíte výše zmíněné body, tak sleva pro vás nebude sprosté slovo, nýbrž promyšlená strategie.
● Věrnostní program: je klasika. Hodí se například pro polední menu. S Adaptee Gastro to máte přímo v počítači!
●
Sleva pro vaše poprvé: pokud jste v okolí nový, zkuste tuto akci. Přilákáte
na ni nové zákazníky. Všichni, kdo se k vám dostaví poprvé a objednají si
menu, získají % slevu z účtu.
●
Sleva při objednání vámi preferovaného druhu dopravy: v Adaptee Gastro si jednoduše
zaškrtnete kolonku, na kterou dopravu se sleva počítá a je to. Například
11% sleva a odběr s sebou.
●
Vytvářejte balíčky: když je může mít wellness, tak proč ne i vy? Speciální
cena nápoje s hlavním jídlem je to nejjednodušší.
●
Sváteční akce: už víte, co chystáte na sv. Václava?
● Nejlevnější produkt zdarma: Známé 2 + 1. A nepotřebujete ani složité počítání, v Adaptee Gastro si
to nastavíte opravdu jednoduše.
●
Propojte se s kolegy: Neberte je jako konkurenty. Nechte místní pivovar uvařit
svatováclavské pivo a vy připravte klasické svatováclavské menu.
●
Rozvoz zdarma: Ten si v Adaptee
Gastro aplikaci jednoduše vypnete a zapnete a nehrozí vám žádné složité
počítání.
● Dárkové vouchery: Vánoce už klepou na dveře. Zkuste to letos bez papírování pomocí chytrých voucherů.
Marketingové akce s Adaptee Gastro jednoduše
A s výčtem bychom mohli pokračovat. Pokud
nechcete nic složitě vymýšlet, ani nastavovat, pomůže náš online objednávkový
systém. V Adaptee gastro umíme:
-
promo kódy,
-
vybrané produkty k objednávce
zdarma,
-
akce 2 + 1,
-
slevy na dopravu,
-
věrnostní kredity,
-
vouchery.