Tipy a triky
QR objednávky
Počasí přeje zahrádkám, a taky bistrům na koupalištích, food truckům, apod. Díky QR objednávkám si zákazník po načtení QR kódu vytvoří zkrácenou objednávku. Nemusí tak vyplňovat všechny údaje, jako u klasické webové objednávky.
Rádi vám zařídíme vygravírovaný QR kód na hliníkovém štítku, který můžete přilepit na jednotlivé stoly, dveře, apod.
Cena jednoho štítku s vlastním logem o velikosti 7 x 5 cm je 150,-. Je podlepen 3D páskou, takže už nemusíte řešit nic navíc. Minimální objednávka je 10 kusů.
Gastrobot má první narozeniny
Už rok pomáhá Gastrobot našim zákazníkům. A protože od té doby přibyla spousta nových zákazníků, rádi bychom ho představili i jim.
Gastrobot je robot, který se díky umělé inteligenci naučil, jak fungují gastro podniky a jejich zákazníci. Ihned po spuštění ve vašem podniku ví, jaké produkty se k sobě hodí a postupným používáním se jeho předpovědi a doporučení zlepšují. Navíc běží na pozadí a chová se tak zcela nenápadně.
Kdo nebo co je Gastrobot?
1. „Zaměstnanec", který pracuje 24/7.
2. Nástroj, který dokáže pomoci téměř každému gastro podniku bez ohledu na jeho velikost nebo počet objednávek.
3. Pomocník, který měsíčně přináší peníze navíc.
Jak zvyšuje tržby?
Gastrobot zákazníkovi nabídne formou cross-sellingu produkty, které by ho mohly zaujmout. Zároveň pomocí up-sellingu navhrne k přiobjednání vhodné přísady a vylepšení.
Jak zlepšuje vztahy se zákazníky?
Gastrobot dokáže zákazníky segmentovat a označovat je štítky. Ty lze následně využít pro velmi personalizovanou komunikaci. Personál tak vždy ví, s kým mluví, čím je tento zákazník specifický nebo jak důležitý je pro podnik. Zároveň personál upozorní na příležitosti a rizika už v okamžiku komunikace s ním. Například, že se jedná o nespokojeného zákazníka (u kterého byste si měli napravit reputaci), nebo že je to zákazník, který obvykle dělá velké objednávky (a můžete mu zkusit nabídnout další produkty). A protože nikdo nechce mít nespokojené zákazníky, pomůže vám z něj Gastrobot udělat spokojeného zákazníka. Přímo z CMS můžete nespokojenému zákazníkovi poslat automatický e-mail s promo kódem. Zároveň tuto funkci využijete třeba i jako poděkování věrnému zákazníkovi. Jak na to jsme sepsali do návodu.
Nejčastější dotazy ke Gastrobotovi najdete tady.
Z blogu...
Pravidelně píšeme také články na náš blog. V květnu jsme sepsali tipy, proč mít objednávky jídla a proč si platit reklamu na instagramu.