Ti, kteří jsou s námi delší dobu, si pamatují ještě doby, kdy se v našem modulu daly zadat tři druhy časů pro svůj podnik:
• otevírací doba,
• doba pro rozvážení,
• doba pro osobní odběr.
A taky speciální doby pro objednávky:
• dokdy si zákazník může objednávat,
• na kterou si to chce objednat.
Shodneme se ale všichni na tom, že tohle nemusí vyhovovat každému podniku. Dostat objednávku na pizzu a přinést ji zákazníkovi až na domluvenou dobu, například za dvě hodiny, si vyžaduje jistý druh logistiky.
Někdo to chce zkrátka bez konkrétních časů a pouze s maximální dobou dodání. Chápeme.
Tak jsme si v Adaptee Gastro řekli, že to promyslíme lépe. A stalo se. Abychom nestříleli vedle, poprosili jsme Vás o pomoc:
I díky vám jsme mohli vytvořit novější časy, takový náš pracovní pochopitelný název. Nyní rozlišujeme časy objednání, které jsou nezávislé od otevírací doby. Takže to mohou být objednávky i na vícero dní dopředu.
Ve svém modulu si zkrátka zadáte, co chcete:
• maximální dobu dodání,
• nebo na konkrétní čas,
• nebo časová okna s intervaly,
• maximální dobu a konkrétní čas.
Dále jsme pro Vás připravili možnost, od kdy chcete objednávky přijímat. Například až od objednávacích hodin, anebo do konce objednávacích hodin, anebo je libo obojí? Všechno jde!
A pecka je, že si můžete říct, kolik maximálně objednávek během jednoho intervalu zvládnete.
Zkrátka jsme se fakt snažili, aby to bylo jednoduché a nemuseli jste nad tím maturovat. Vyplníte tu část formuláře, která vyhovuje vám a je to!
Navíc si taky hned v modulu zobrazíte, jestli jste to nastavili správně ještě před uložením. Takže víte předem, jak to bude na vašich stránkách vypadat.
Takže brnkačka – prnkačka, řeknete si. Ano, tuto „drobnost“ jsme pro vás ladili tři měsíce, 90 dnů.
I proto tam najdete vymoženosti jako dočasné změny objednacích hodin.
Protože život se s námi nemaže a když řidiči náhodou praskne na autě pneumatika, tak na chvíli objednávky pozastavíte.