Co je Digibon
Doplňková aplikace Digibon nahrazuje klasické bony v
podobě papírových účtenek a pomáhá sledovat aktuální stav objednávek.
Digibon je napojený na
Terminál, ze kterého si vytahá všechna potřebná data. Na
● Zdroj objednávky (např. Wolt)
● Informace o objednávce
● Stav přípravy
● Adresu pro doručení
● Archivace doručených objednávek
Jak Digibon funguje: Konec houkání po kuchyni
Digibon
má všem v zákulisí objednávky pomoct rychle se zorientovat, a to bez
houkání, že pizza na čtyřku je hotová. Vše je zobrazeno přehledně na malých
obrazovkách.
Jakmile obsluha v terminálu
potvrdí objednávku, tak si aplikace Digibon automaticky vygeneruje (podle
vašeho nastavení) úkoly pro jednotlivá stanoviště v kuchyni. Znamená to, že pizzař ví,
jakou pizzu má připravovat a pod čarou se mu také zobrazí, co vše je součástí
objednávky, například hamburger. Grill master zase vidí na
Když
pizzu a hamburger připraví, označí je v Digibonu za hotové a obsluha na
své obrazovce zase vidí, že si může přijít pro objednávku. Pokud se jedná o
rozvoz, řidiči si ji může zařadit do rozvozu a počítat s ní.
Digibon jako informace i pro zákazníky
A pokud budete chtít, může to, jak kmitáte na objednávce vidět i zákazník. Určitě to znáte z větších fast foodových provozů, už brzy třeba i u vás.
Před bar postačí instalovat informační obrazovku a zákazník se už nebude muset každou chvíli ptát, jestli
ta jeho objednávka náhodou není připravena.
Přes léto tedy ještě pár
detailů vypilujeme a na podzim bude Digibon
Podrobný návod, jak začít používat Digibon, si přečtete ale už nyní.