Novinky: Umělá inteligence v gastru
Gastrobot pracuje pro vás
Gastrobot pomáhá vašemu
podnikání zvýšit tržby, snížit náklady a zlepšit
vztah se zákazníky.
Ihned po spuštění ve vašem podniku Gastrobot ví, jaké produkty se k sobě hodí a
postupným používáním se jeho předpovědi a doporučení zlepšují.
Co
je Gastrobot?
1.
„Zaměstnanec", který pracuje 24/7 a navíc úplně zadarmo.
2.
Nástroj, který dokáže pomoci téměř každému gastro podniku
bez ohledu na jeho velikost nebo počet objednávek.
3.
Pomocník, který přináší navíc desítky až stovky tisíc korun měsíčně.
Nový zákazník v Terminálu
Pokud Gastrobot
vyhodnotí zákazníka jako nového (toho, který u vás nikdy
nenakoupil), zařadí ho do segmentu Nový. Informaci ihned uvidí obsluha
v Terminálu. Můžete tak novému zákazníkovi dát uvítací slevu nebo třeba
nápoj zdarma.
Práce s nespokojeným
zákazníkem
Dovezli jste objednávku
pozdě, studenou nebo připálenou a zákazník vám za to dal negativní
hodnocení? Nenechejte zákazníka odejít ke konkurenci a
ukažte, že chcete chybu napravit. Gastrobot vám s tím
pomůže.
Přímo z CMS můžete nespokojenému zákazníkovi poslat automatický e-mail
s promo kódem. Zároveň tuto funkci využijete třeba i jako poděkování
věrnému zákazníkovi. Jak na to jsme sepsali do návodu.
Tipy a triky Adaptee Gastro1. K přiobjednání
Chcete navíc na pizzu
kukuřici, žampiony nebo šunku? Smetanový nebo rajčatový základ? Steak propečený
rare nebo well done? A jaký dip k hamburgeru? To jsou časté otázky obsluhy při
objednání jídla. Jak se ale na to samé zeptat online? V návodu se dozvíte, jak si nastavit povinné a nepovinné přísady u
produktů.
2. Sociální sítě
Věděli jste, že si můžete
na objednávkový web umístit odkazy na vaše sociální sítě? Zákazníci
díky nim mohou na jedno kliknutí zjistit, co je u vás nového. K budování značky
si stačí v CMS v modulu Marketing -> Sociální sítě vybrat
ty, které používáte a vložit na ně odkaz.
Připravujeme
Vlastní rozvoz s Wolt
Přemýšlíte
o využití služeb Wolt, ale ne za cenu, že váš rozvozář bude nevyužitý? Doposud
bylo možné používat integraci pouze s Wolt rozvozem. Nyní ale pracujeme na tom,
aby objednávky z Wolt mohl doručit váš kurýr. Využili byste novinku? Pojďte hlasovat (v odkazu stačí kliknout na Δ vlevo).
Aktuální
verze aplikací
Jste si jisti, že máte aktuální verze aplikací Terminál a Driver? Jedině tak máte zajištěné všechny nové funkce a opravené zjištěné chyby.
Když
něco nefunguje tak, jak má, jsme tu pro vás.+420 606 626 207
A
pokud máte námět na novou funkci, navštivte naši stránku s nápady, kde si je
budeme číst a třídit.
Nový zákazník v Terminálu
Práce s nespokojeným
zákazníkem
Dovezli jste objednávku
pozdě, studenou nebo připálenou a zákazník vám za to dal negativní
hodnocení? Nenechejte zákazníka odejít ke konkurenci a
ukažte, že chcete chybu napravit. Gastrobot vám s tím
pomůže.
Přímo z CMS můžete nespokojenému zákazníkovi poslat automatický e-mail
s promo kódem. Zároveň tuto funkci využijete třeba i jako poděkování
věrnému zákazníkovi. Jak na to jsme sepsali do návodu.
1. K přiobjednání
Chcete navíc na pizzu
kukuřici, žampiony nebo šunku? Smetanový nebo rajčatový základ? Steak propečený
rare nebo well done? A jaký dip k hamburgeru? To jsou časté otázky obsluhy při
objednání jídla. Jak se ale na to samé zeptat online? V návodu se dozvíte, jak si nastavit povinné a nepovinné přísady u
produktů.
2. Sociální sítě
Věděli jste, že si můžete
na objednávkový web umístit odkazy na vaše sociální sítě? Zákazníci
díky nim mohou na jedno kliknutí zjistit, co je u vás nového. K budování značky
si stačí v CMS v modulu Marketing -> Sociální sítě vybrat
ty, které používáte a vložit na ně odkaz.
Připravujeme
Vlastní rozvoz s Wolt
Přemýšlíte
o využití služeb Wolt, ale ne za cenu, že váš rozvozář bude nevyužitý? Doposud
bylo možné používat integraci pouze s Wolt rozvozem. Nyní ale pracujeme na tom,
aby objednávky z Wolt mohl doručit váš kurýr. Využili byste novinku? Pojďte hlasovat (v odkazu stačí kliknout na Δ vlevo).