Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

03. 04. 2023 • Z naší IT kuchyně

Umělá inteligence v gastru. To je Gastrobot

O umělé inteligenci se ve společnosti mluví čím dál častěji. Není se čemu divit. Je totiž schopna analyzovat obrovské množství dat, odhalovat neviditelné vzory, zrychlovat procesy a zlepšovat výkon. A právě na to vsází Gastrobot. Robot s umělou inteligencí z dílny Adaptee Gastro, kterého jsme vám představili v průběhu března. Pojďte si shrnout, s čím vám Gastrobot pomáhá.

Novinky: Umělá inteligence v gastru

Gastrobot pracuje pro vás

 

Gastrobot pomáhá vašemu podnikání zvýšit tržbysnížit náklady a zlepšit vztah se zákazníky.
Ihned po spuštění ve vašem podniku Gastrobot ví, jaké produkty se k sobě hodí a postupným používáním se jeho předpovědi a doporučení zlepšují.

Co je Gastrobot?

1. „Zaměstnanec", který pracuje 24/7 a navíc úplně zadarmo.

2. Nástroj, který dokáže pomoci téměř každému gastro podniku bez ohledu na jeho velikost nebo počet objednávek.

3. Pomocník, který přináší navíc desítky až stovky tisíc korun měsíčně.


Stahujte Terminál (3.8.5) a využívejte všechny funkce Gastrobota naplno.


Nový zákazník v Terminálu

 

Pokud Gastrobot vyhodnotí zákazníka jako nového (toho, který u vás nikdy nenakoupil), zařadí ho do segmentu Nový. Informaci ihned uvidí obsluha v Terminálu. Můžete tak novému zákazníkovi dát uvítací slevu nebo třeba nápoj zdarma.

Práce s nespokojeným zákazníkem

 
Dovezli jste objednávku pozdě, studenou nebo připálenou a zákazník vám za to dal negativní hodnoceníNenechejte zákazníka odejít ke konkurenci a ukažte, že chcete chybu napravit. Gastrobot vám s tím pomůže.

Přímo z CMS můžete nespokojenému zákazníkovi poslat automatický e-mail s promo kódem. Zároveň tuto funkci využijete třeba i jako poděkování věrnému zákazníkovi. Jak na to jsme sepsali do návodu.


Tipy a triky Adaptee Gastro

1. K přiobjednání
Chcete navíc na pizzu kukuřici, žampiony nebo šunku? Smetanový nebo rajčatový základ? Steak propečený rare nebo well done? A jaký dip k hamburgeru? To jsou časté otázky obsluhy při objednání jídla. Jak se ale na to samé zeptat online? V návodu se dozvíte, jak si nastavit povinné a nepovinné přísady u produktů. 


2. Sociální sítě
Věděli jste, že si můžete na objednávkový web umístit odkazy na vaše sociální sítě? Zákazníci díky nim mohou na jedno kliknutí zjistit, co je u vás nového. K budování značky si stačí v CMS v modulu Marketing -> Sociální sítě vybrat ty, které používáte a vložit na ně odkaz.

Připravujeme 

Vlastní rozvoz s Wolt
Přemýšlíte o využití služeb Wolt, ale ne za cenu, že váš rozvozář bude nevyužitý? Doposud bylo možné používat integraci pouze s Wolt rozvozem. Nyní ale pracujeme na tom, aby objednávky z Wolt mohl doručit váš kurýr. Využili byste novinku? Pojďte hlasovat (v odkazu stačí kliknout na Δ vlevo).

Aktuální verze aplikací

Jste si jisti, že máte aktuální verze aplikací Terminál a Driver?  Jedině tak máte zajištěné všechny nové funkce a opravené zjištěné chyby.


Když něco nefunguje tak, jak má, jsme tu pro vás.
+420 606 626 207

A pokud máte námět na novou funkci, navštivte naši stránku s nápady, kde si je budeme číst a třídit.




Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.