Nově si ve Statistikách ověříte, jak se vašemu byznysu daří a Kompenzaci objednávek uděláte na jedno kliknutí. A protože se blíží Velikonoce, spousta z vás pojede v trochu jiném režimu, připravili jsme tipy, jak si Adaptee Gastro nejlépe nastavit.
Nové funkce v Adaptee Gastro
Statistiky
S námi si vždy zobrazíte nejčerstvější data. V modulu Statistiky v CMS najdete Souhrnné statistiky. Zde si můžete v grafech vyfiltrovat měsíční obrat a počet objednávek.
ZJISTĚTE,
JAK STATISTIKY FUNGUJÍ
Detailní statistiky nabízejí přehledy o počtu objednávek, počtu prodaných
produktů, o posledních objednávkách, zákaznících nebo řidičích. Data si
zároveň můžete stáhnout do CSV a dále s nimi pracovat.
Na dalších vylepšeních Statistik pracujeme.
Pokud porovnáte vyfiltrované statistiky s naší fakturací, může dojít k
drobným rozdílům. Je to způsobeno tím, že modul Statistiky pracuje s
datem vytvoření objednávky. My však pro fakturaci používáme datum a čas
doručení objednávky.
Kompenzace
objednávky
Čas od času je potřeba nějakou objednávku stornovat a zákazníkovi vrátit peníze. Nebo vyřešit náhradu například formou kreditů, voucheru nebo promo kódu. Pokud používáte naši platební bránu, můžete nově v Archivu Terminálu objednávku stornovat pomocí funkce Anulovat a následně její refundaci vyřešit přímo v CMS.
Termín připsání platby na účet zákazníkovi závisí na podmínkách konkrétní banky, ale zpravidla trvá cca týden.
Obal
zdarma u vybraného typu dopravy
V modulu Kampaně můžete využívat Slevu z objednávky při využití daného typu dopravy, Nejlevnější produkt zdarma, Vybraný produkt k objednávce zdarma, Produkt zdarma při zadání promo kódu a nově také Obaly zdarma u vybraného typu dopravy. Pokud tedy chcete například upřednostnit objednávky na osobní odběr, můžete je zvýhodnit právě touto kampaní.
Tipy a triky Adaptee Gastro
Kuchařka
marketingových akcí
Dostat nápoj zdarma, využít akční kód nebo mít nejlevnější produkt se slevou? Kdo by nemiloval akce a slevy. Připravili jsme pro vás kuchařku marketingových akcí.
Velikonoce
se blíží
Víte, jak se na ně
připravit z hlediska objednávání?
1. Nastavení objednávací
doby. To využijte, pokud máte v plánu změnit možnost
objednání, nebo ho vypnout úplně. Návod jsme sepsali sem.
2. Omezení otevírací doby. Chcete
některý den zavřít úplně a užívat si svátky jara s rodinou? Koukněte, jak na to. Zároveň doporučujeme
upozornit zákazníky pop-upem, který rozhodně
nepřehlédnou.
3. Nastavení maximálního
počtu objednávek. Víte-li, že během velikonočního shonu
stihnete připravit omezený počet objednávek na konkrétní čas, můžete si nastavit v Objednávacích hodinách.
4. Objednání jídla dopředu. Je jasné, že
velikonoční menu je náročné na přípravu a bude ho jako šafránu. Proto pokud
víte, že chcete objednávky dopředu, není nic jednoduššího, než povolit v nastavení.
Spropitné
Od nepaměti platí
„spokojený zákazník = vysoké dýško”. Při platbě online může zákazník rovnou zadat
i spropitné.
Jeho výši, v korunách, si může zvolit z předvybraných variant nebo zadat
vlastní částku. I vaši zaměstnanci ji jistě ocení. Návod na zapnutí spropitného najdete tady..
Věděli jste, že průměrně dá
zákazník online spropitné ve výši 18,96 Kč?
Připravujeme
Odložení
objednávky
Stává se, že do Terminálu přijde v poledne objednávka na 20:00. Co s ní teď? Nově ji budete moci odložit, aby ihned nespadla do stavu „V přípravě". A ve správný čas se vám připomene.
Aktuální
verze aplikací
Jste si jisti, že máte
aktuální verze aplikací Terminál a Driver? Jedině tak máte zajištěné všechny
nové funkce a opravené zjištěné chyby.
Terminál — aktuální verze 3.0.10
Driver — aktuální verze 2.4.3
Tuto a spoustu dalších novinek, včetně zkušeností od ostatních uživatelů Adaptee Gastro, vždy najdete v naší facebookové skupině:
Když něco nefunguje, jak má, jsme tu pro vás
[email protected]
+420 606 626 207