Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

22. 03. 2024

5 důvodů, proč platit reklamu na Facebooku

Sepsali jsme pro vás hlavní argumenty, proč je dobré sponzorovat vaše posty na Facebooku. Věnujete jim tolik času a pak nic z toho. Někdy se prostě vyplatí mírně je pošťouchnout. Zjistěte proč.

  1. Reklama zvyšuje viditelnost vašeho příspěvku

Organický dosah je na Facebooku opravdu malý. Průměrně se nesponzorovaný příspěvek objeví u 2 % fanoušků vaší stránky. Když jich máte 3 000, tak ho vlastně uvidí jenom 60 lidí.

Proto, pokud chcete, aby se váš příspěvek opravdu dostal k co největšímu počtu lidí, je nutné ho podpořit reklamou.

2. Reklama zvyšuje angažovanost

K čím více lidem se příspěvek dostane, tím je větší šance, že budou reagovat.
Čím větší počet reakcí, tím větší prostor vám do budoucna algoritmus Facebooku dá.

Nestačí však, abyste příspěvek jenom sponzorovali – měl by být poutavý sám o sobě, mít nápad a jiskru!

Přečtěte si také: Sociální sítě pro restaurace: Na kterých být a co na ně dávat

3. Reklamou zacílíte na konkrétní publika

Jakmile příspěvek nesponzorujete, nemáte kontrolu nad tím, komu se na zdi objeví. U reklamy to můžete ovlivnit.

Při zadávání reklamy zacílíte na konkrétní publikum. Facebook zobrazí příspěvek pouze skupině, kterou jste vybrali. Tady jsou hlavní kategorie publik a stručný návod, jak je zúžit.

  • Demografické údaje

Demografické údaje Facebooku jsou opravdu bohaté, protože má množství uživatelů. Vybrat si můžete například pohlaví, věk, vzdělání, pracovní pozice či finanční možnosti.

  • Geografie

Vybírat můžete i podle lokality, cílit na kraje, města, obce, státy, ale i země.

  • Chování

Facebook umožňuje vybrat si uživatele na základě jeho chování, například na základě jeho předchozích nákupů.

  • Zájmy

Jakmile promujete příspěvek restaurace, vyberte si publikum, které miluje gastro. Jde to!

  • Propojení

Reklamu na Facebooku lze nastavit i tak, aby ji neviděli stávající fanoušci. Zkuste to například při kampaních, kde cílíte na nové zákazníky.

4. Reklama rozšiřuje váš dosah

Sponzorované příspěvky na Facebooku pomohou vaší značce narazit na nová publika a využít doposud nevyužité možnosti.

5. Reklama pomáhá přizpůsobit obsah podle kategorie publika

Každému publiku vytvoříte jiný obsah na míru, i když budete třeba propagovat stejný brunch.

Například pro fitness nadšence se zaměříte na zdravý brunch, u gastro milovníků vsadíte na kulinářský zážitek.

Jak vidíte, sponzorované příspěvky toho zvládnou o hodně více než neplacené příspěvky. Stačí je jenom správně využít.

Zkuste také další tipy, jak zviditelnit restauraci online.

Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.