Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

19. 05. 2021 • Ze světa gastra

Zahrádky v hlavní roli: Dejte světu vědět o vašich online objednávkách

Máme otevřeno! Tedy otevřené zahrádky. Je tedy čas všechno ostatní hodit za hlavu? Právě naopak, rozjeďte své prodejní kanály naplno. Pamatujete, jak jste spustili online objednávky a jak jste o nich dávali lidem vědět? Mnozí o možnosti objednat si u vás online možná dodnes nevědí. Tento kanál ale tady bude a vy o něm můžete, anebo spíše lepší je, musíte mluvit. Pokud tedy chcete peníze. Kdo by je ale nechtěl?


Mluvte o možnosti objednat si online: na sociálních sítích, na zahrádkách s hosty a později i snad i uvnitř restaurace. Snad již brzy.

Jak tedy na to? 

1. SOCIÁLNÍ MÉDIA

Jak jinak komunikovat s fanoušky, že jo? V co nejvíce příspěvcích přidávejte i odkaz k online objednávkám. Jako to například dělá Master Burger:




To ale zdaleka není všechno!


2. DVA TABLETY TÝDENNĚ

Nemusí vás být slyšet jako Alzu. Ale na oslavu znovuotevření by to chtělo nějakou tu akcičku, aby si lidé u vás večer vychutnali posezení a na druhý den objednali oběd.

Jak na to? Například víte, že v úterý tržby docela drhnou? Zkuste akci dvě pizzy za cenu jedné jedině v úterý. Jako to má například Domino’s pizza:




Že neprodáváte pizzu?  Nevadí zkuste dezerty nebo nápoje zdarma nebo procento z účtu, vaši zákazníci nebudou schopni odolat!  Takovou nabídku můžete promovat přes newsletter, přes sociální sítě, ale taky přímo na zahrádkách.

3. LETÁČKY, O KTERÉ SE LIDÉ BUDOU RVÁT

Dát o sobě vědět se nedá jenom digitálně, jenom jsme na to v době pandemické jaksi zapomněli. Zkuste mluvit a tisknout. Ale s rozumem. Ať se na vaše stoly na zahrádkách vejdou i talíře a tak. 



Mnoho studií dává letákům za pravdu. Lidé se dívají na něco fyzického, co je přímo před nimi než na e-mail.  Vytvořte atraktivní leták nebo nabídku pro online objednávky, která se snadno vejde na stůl na zahrádku, zkuste je taky roznést po okolí.  Zvýrazněte nové možnosti v nabídce, zahrňte vouchery nebo slevové kódy a zpřehledněte a zjednodušte proces objednávání.  

 4. AŤ JE VÁŠ ONLINE KANÁL VIDĚT A SLYŠET


Znáte to, lidé chtějí platit odděleně a taky zabalit zbytky s sebou. Mají na to právo. Hledejte v tom to pozitivní. Vy díky těmto požadavkům strávíte u hostů delší čas, takže číšník může zmínit, že:

- máte super online objednávkový systém,

- v úterý akci na objednávky s sebou,

- doručujete tam a tam.


Samozřejmě, nezapomeňte zabalit zbytky do ologovaných obalů, anebo alespoň přidat letáček s akcí a svůj web pro online objednávky.

Tak vzhůru do šíření slova objednávkového!


Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.