Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

31. 03. 2022 • Z naší IT kuchyně

Novinka pro manažery: Umíme souhrnné i detailní statistiky

Rozvozy běží, jak mají, ale vy vlastně pouze tak nějak tušíte, co a kdy se prodává. Dost bylo tušení. Máme data. Zjistíte v nich nejenom to, která jídla se objednávají častěji a která ne, ale také kdy se nejvíce nakupuje či data ohledně řidičů. Vše jsme rozdělili do souhrnných a detailních statistik, které najdete ve svém CMS v modulu Statistiky.

Sohrnné statistiky: Jak se vám celkově vede


V prvním typu, v souhrnných statistikách, uvidíte měsíční obrat a počet objednávek. Krásně si můžete vše prohlédnout v grafech, které oku lahodí.

Podrobnější rozpad, včetně zdrojů, najdete v tabulce. Z té si také můžete potřebné informace vyexportovat do CSV.


Detailní statistiky: Nahlédněte byznysu pod pokličku


V detailních statistikách najdete vše rozepsáno podrobně. Vždy si vyberte, za jaké období chcete daný parametr sledovat a jde se na to. Tohle všechno můžete nyní studovat:


1. Počet objednávek a jejich průměr za den – budete tak vědět, které dny jsou slabší. Třeba vymyslíte nějakou akci právě na tento den, případně snížíte počet zaměstnanců na place. Anebo vyhodnotíte, že v tyto dny budete mít zavřeno.


2. Obrat a průměrnou hodnotu objednávek – budete přesně vědět, kolik vám rozvoz přináší a jaký vývoj můžete přibližně očekávat v dalších měsících.


3. Počet prodaných produktů a počet produktů průměrně v objednávce – můžete to pak například porovnat s počtem prodaných produktů u stolu v restauraci.


4. Poslední objednávky – co se objednalo naposledy.


5. Nejprodávanější produkty – zjistíte nejen to, co je oblíbené, ale taky to, co se neprodává. A směle ho z menu vyhodit.


6. Seznam služeb


7. Seznam zákazníků včetně jejich obratu, počtu objednávek a průměrné hodnoty objednávky.


8. Seznam řidičů včetně počtu objednávek a obratu u jednotlivých platebních metod.


9. Zdroj objednávky – odkud objednávka přišla. Který kanál promovat a který naopak funguje bez reklamy?


10. Typ dopravy – zjistíte, jestli k vám lidé častěji zajdou pro jídlo, anebo jej častěji vezete.


11. Typ platby – platí vaši hosté cash, u řidiče, anebo přes platební bránu na e-shopu?


12. Časový přehled – v jaké hodiny se objednává nejčastěji? Ty slabé můžete podpořit například akcí Happy Hour.






Máte další nápady, co ještě ve Statistikách zobrazovat nebo vylepšit? Ozvěte se nejlépe přes naši facebookovou skupinu Adaptee Gastro — novinky, tipy a triky.

Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.