Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

27. 07. 2022 • Ze světa gastra

Proč mít svého copywritera. Aneb dobrý obsah prodává

Obsah je král. V textu níže zjistíte proč. Pro začátek – každý byznys vytváří obsah. A pokud je obsah na úrovni, zvyšuje se zájem zákazníka o produkt. Problém je, že ne každý dokáže vytvořit dobrý content. Sepsali jsem pro vás 4 důvody, proč se vyplatí najmout si profesionálního textaře neboli copywritera. A to i když nemáte svůj blog.


Možná jste se už s pojmem copywriter setkali. Je to vlastně tvůrce reklamních a marketingových textů a termín se skládá ze dvou slov copy (ve významu marketingového sdělení) a writer (textař). Copywriter se živí psaním na zakázku a mnohokrát se specializuje právě na jeden obor.


Kde všude můžete copywritera využít

Možná máte pocit, že kopíka nepotřebujete, vždyť píšete leda tak menu. Opravdu? Copywriteři nepíšou jenom blogy, připravují také:

·        texty na sociální sítě,

·        vytvářejí newslettery,

·        textují celé weby,

·        inzeráty,

·        zkrátka všechno, kde jsou písmenka.

Díky jejich kumštu (a s přispěním dobrého SEO) se vaše weby dokážou zobrazit na předních příčkách ve vyhledávaní, vaše newslettery nezůstávají neotevřené a nabídka dává smysl. Ostatně o významu dobrého copywritera vás přesvědčí i tyto 4 důvody.


1. Dobrý obsah prodává 

Výzkumná společnost Conductor zveřejnila studii, kde se zabývala dopadem vzdělávacího obsahu na chování zákazníků. Zde jsou výsledky:



+ 131 %
se zvýšila pravděpodobnost nákupu u této značky, poté, co si účastníci studie přečetli obsah navíc.

78 %
respondentů díky dobrému obsahu považovalo značku za „užitečnou“, zatímco 64 % považovalo značku za „důvěryhodnou“.



Zkrátka, ze studie vyplývá to, co kdysi dávno řekl ve své eseji i Bill Gates. Obsah je král. A tím obsahem může být vaše menu, recenze i s odpověďmi na webu, krásný profil na sociálních sítích, anebo povedené newslettery či blog. Máme také další tipy, jak se zviditelnit online.


2. Dobrý copywriter dokáže psát poutavě

A to o čemkoliv. Ono máme na to v češtině krásné rčení s bičem, tady ale nejde o to okázale psát květnaté věty. Copywriter se dokáže podívat na váš byznys a najít v něm to poutavé. To, co by mohlo zákazníky zaujmout.

Zvládne připravit publikační plán na různé platformy a dokáže se také podívat na váš web a proměnit ho v užitečnou stránku, která zákazníky zaujme.


3. Copywriter šetří váš čas 

To, s čím byste se trápili i dva dny, napíše copywriter za půl dne. Text je jeho živobytí a pravděpodobnost, že toho za měsíc napsal více než vy za celý váš život je vysoká.

Vy se zatím se svými zaměstnanci můžete věnovat činnostem, které vám jdou a dále rozvíjet svůj byznys.


4. Copywriter šetří peníze

Kvalitní copywriter nemá nízkou hodinovku. Takže se vám zprvu může zdát, že tady místo pro šetření není. Ale…

Najmout si někoho, aby práci provedl dobře a kvalitně, je nákladově efektivnější než se snažit napsat si to sám a skončit s podprůměrným výsledkem.


Čas jsou peníze. Čas strávený psaním špatného obsahu je promarněný čas.

 

 



Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.