Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

12. 09. 2022 • Ze světa gastra

Slevové akce v restauraci: Nastavujte je s rozumem

Spotřebitelé více než kdy jindy vyhledávají slevy, a to i před návštěvou restaurace. Výzkumná společnost Valassis zjistila, že při rozhodování mezi několika oblíbenými restauracemi si 54 % všech respondentů vybere tu, která nabízí nějakou akci. I přes tento fakt se u nás moc marketingové nabídky v restauracích nevedou. Vystupte z davu, poradíme, jak na akce tak, aby byly pro váš podnik prospěšné.


Každá sleva má být promyšlená: Strategie slev


Žádné bezhlavé slevové šílenství, slevové bomby se nekonají. Vše si dobře promyslete. Jenom tak bude mít akce pro vaši restauraci význam.

1.                Určete si cíl – čeho má akce dosáhnout? Odpovězte si na otázku, jestli chcete generovat prodeje, rozšířit základnu zákazníků, zlepšit ziskovost, vylepšit loajalitu?

Podle cíle se také vytváří sleva. Pokud potřebujete prodat makrely, tak zkusíte například obyčejnou slevu na pokrm. Pokud chcete rozšířit základnu, vymyslete víkendovou akci na speciální menu a podobně. 

2.                Prověřte si, jestli vám sleva opravdu pomůže. Nejlépe to zjistíte tak, že si vypočítáte, jaké % vašich tržeb se proměnilo v zisk. Ujistěte se, že vám slevový program umožňuje zvýšit nebo alespoň udržet zisk.

 

Například se nesnažte zvýšit ziskovost tím, že uděláte akci na jídlo s nízkou marží. Naopak se snažte vymyslet akci, která podpoří prodeje pokrmů s marží vysokou.

3.                Ušijte slevu na míru zákazníkům. Na to budete potřebovat vědět, kdo jsou vaši strávníci. Pokud se váš podnik zaměřuje na polední menu, zkuste zvýšit jejich loajalitu pomocí věrnostního programu.

Tipy na marketingové akce pro restaurace 

A abychom nemluvili jen teoreticky. Pojďme si projít různé marketingové akce, které vám mohou pomoci. Pokud si předem promyslíte výše zmíněné body, tak sleva pro vás nebude sprosté slovo, nýbrž promyšlená strategie.


       Věrnostní program: je klasika. Hodí se například pro polední menu. S Adaptee Gastro to máte přímo v počítači!

       Sleva pro vaše poprvé: pokud jste v okolí nový, zkuste tuto akci. Přilákáte na ni nové zákazníky. Všichni, kdo se k vám dostaví poprvé a objednají si menu, získají % slevu z účtu.

       Sleva při objednání vámi preferovaného druhu dopravy: v Adaptee Gastro si jednoduše zaškrtnete kolonku, na kterou dopravu se sleva počítá a je to. Například 11% sleva a odběr s sebou.

       Vytvářejte balíčky: když je může mít wellness, tak proč ne i vy? Speciální cena nápoje s hlavním jídlem je to nejjednodušší.

       Sváteční akce: už víte, co chystáte na sv. Václava?

       Nejlevnější produkt zdarma: Známé 2 + 1. A nepotřebujete ani složité počítání, v Adaptee Gastro si to nastavíte opravdu jednoduše.

       Propojte se s kolegy: Neberte je jako konkurenty. Nechte místní pivovar uvařit svatováclavské pivo a vy připravte klasické svatováclavské menu.

       Rozvoz zdarma: Ten si v Adaptee Gastro aplikaci jednoduše vypnete a zapnete a nehrozí vám žádné složité počítání.

       Dárkové vouchery: Vánoce už klepou na dveře. Zkuste to letos bez papírování pomocí chytrých voucherů.

Marketingové akce s Adaptee Gastro jednoduše

A s výčtem bychom mohli pokračovat. Pokud nechcete nic složitě vymýšlet, ani nastavovat, pomůže náš online objednávkový systém. V Adaptee gastro umíme:

-        promo kódy,

-        vybrané produkty k objednávce zdarma,

-        akce 2 + 1,

-        slevy na dopravu,

-        věrnostní kredity,

-        vouchery.

 

Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.