Zavoláme vám!

Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi pobavíme o možnostech Adaptee Gastro.

01. 03. 2024

Do boje s inflací. V Kanadě vede pevná sazba na pizzu

Příběh o tom, jak se dá i z negativního vytěžit to pozitivní. Aneb, jak řetězec Pizza Pizza trhnul v době vysoké inflace své prodeje a dostal se na přední stránky novin, stal se hitem na sociálních sítích a miláčkem svých zákazníků.

Do boje s inflací. V Kanadě vede pevná sazba na pizzu

Řetězec Pizza Pizza s heslem – „Pizzu si zaslouží každý“, je známý po celé Kanadě. Pobočky má všude a jeho hlavní strategií bylo spoléhání se na dostupné ceny. Rok 2022 byl ale rokem vysoké inflace a více než polovina Kanaďanů v různých průzkumech uváděla, že nemůže držet krok s rostoucími životními náklady. Slogan tak dostával pěkně na frak. Pizza Pizza si však geniálně poradila!

Pevná sazba na pizzu: Cena se nezvýší po dobu 12 měsíců

V roce 2022 došlo v Kanadě došlo k největšímu zvýšení úrokových sazeb za poslední desetiletí. Noviny nepsaly o ničem jiném. O několik dnů později se však rychle začalo mluvit o geniálním marketingovém tahu: Pizza Pizza zavedla pevnou sazbu na pizzu!

Řetězec jednoduše oznámil výhodnou nabídku na extra velkou pizzu se 4 surovinami dle výběru a slíbil, že po dobu dvanácti měsíců cenu nezvýší. Nápad se záhy ujal, a to hned ze dvou důvodů:

  • Perfektní načasování – všichni mluvili o inflaci a o tom, na jak dlouho si zafixovat své úroky u hypoték.

  • Originální nápad – pizza se vlastně stala finančním produktem

Kampaň Fixed-Rate Pizza měla návratnost 2 217 %

Pro nápad společnost vytvořila speciální stránku fixedratepizza.ca s heslem: Bez ohledu na to, jak špatná je inflace, cena vaší pizzy zůstane po celý rok stejná.

Během dvou týdnů získala kampaň více než 91 milionů bezplatných zobrazení napříč kanadskými médii. O tahu se mluvilo i na sociálních sítích a byla hitem i na Twitteru. Za první tři měsíce prodala Pizza Pizza více než 225 000 pizz s pevnou sazbou.

Když se na to podíváme čísly markeťáků. Během prvních tří měsíců dosáhla Fixed-Rate Pizza mimořádné návratnosti 22,17 USD na každý vynaložený dolar – tedy 2 217 %!

Nápad pokračuje i v roce 2024, v nové reklamě se Pizza Pizza proměnila v banku:


Pokud se na velké kampaně necítíte, zkuste naše Tipy, jak během inflace nastavit ceny a ušetřit.

Připojte se ke stovkám spokojeným klientům

Získejte nejlepší tipy, novinky a lorem i psům do vašich schránek.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.